Tuesday 30 September 2014

Jou banier - deur Anton Brink

'n Hele paar jaar gelede het ek 'n gesprek met iemand gehad oor die feit dat mense altyd wil weet waarvoor jy staan. Dis met meeste dinge in die lewe so, mense wil weet wie jy is, wat jou oortuigings is en wat jou dryf in die lewe is.
Wanneer jy iemand is met sterk persoonlike oortuigings én jy leef dit uit dan is mense geneig om jou daarvoor te respekteer selfs al sou hulle nie noodwendig met jou saamstem nie, hulle respekteer jou standpunt en die feit dat jy sterk oortuig is daarvan.

Iemand wat nié graag standpunt wil inneem nie en dalk meer van 'n draadsitter is kry weer nie sommer die agting van andere nie en word ook nie altyd so baie vertrou deur mense nie omdat hulle nie weet wat hulle in so iemand het of nie het nie.

Mense moet kan sien waarvan jy oortuig is en waarin jy glo amper nog voordat jy jou mond oopmaak. 'n Jong predikant het 'n paar jaar gelede die volgende geskryf:

“I am part of the fellowship of the unashamed. I have Holy Spirit power, my die has been cast. I have stepped over the line. The decision has been made. I'm a disciple of Jesus. I won't look back, let up, slow down, back away, or be still.

My past is redeemed, my present makes sense, my future is secure. I'm finished and done with low living, sight walking, small planning, smooth knees, colorless dreams, tamed visions, worldly talking, cheap giving, and dwarfed goals.

I no longer need pre-eminence, prosperity, position, promotions, plaudits, or popularity. I don't have to be right, first, tops, recognized, or rewarded. I now live by faith, lean on His presence, walk by patience, am uplifted by prayer, and labor by power.

My face is set, my gait is fast, my goal is heaven, my road is narrow, my way is rough, my companions are few, my Guide is reliable, and my mission is clear. I cannot be bought, compromised, detoured, lured away, turned back, deluded, or delayed. I will not flinch in the face of sacrifice, hesitate in the presence of the adversary, negotiate at the table of the enemy, ponder at the pool of popularity, or meander in the maze of mediocrity. I won't give up, shut up, let up, until I have stayed up, stored up, prayed up, preached up for the cause of Christ.

I am a disciple of Jesus. I must go till He comes, give till I drop, preach till all know, and work till He stops me. And when He comes for His own, He will have no problem recognizing me-my banner will be clear.”

As mense na jou kyk, sal hulle weet wie en wat jy is? Sal jou banier duidelik genoeg wees om dit te sien of probeer jy daardie lig binne-in jou met 'n maatemmer bedek sodat niemand dit sal oplet nie?

In Matteus 5 vanaf vers 14 – 16 staan daar geskryf, “Julle is 'n lig vir die donker wêreld rondom julle. Almal moet kan sien dat julle glo. Julle geloof moet net so sigbaar wees soos 'n stad wat hoog bo-op 'n berg gebou is. Geen mens sit 'n lig aan en gaan steek dit dan onder 'n bed weg nie. Nee, 'n lig word in die middel van 'n vertrek neergesit sodat almal kan sien wat om hulle aangaan. Dit is presies wat julle ook moet doen. Moenie iewers in die donker gaan wegkruip nie. Julle moet soos 'n lig in hierdie pikdonker wêreld skyn. Ander mense moet uit julle woorde en dade sien dat julle God van harte dien. Dan sal hulle sê dat God regtig 'n groot en goeie God is. So word julle Hemelse Vader se Naam regtig grootgemaak.”

Moenie jou geloof in Jesus Christus wegsteek nie, wys dit en laat dit skyn vir al die mense om te sien selfs al kritiseer hulle jou vir jou oortuigings. Op die einde is dit in elk geval net wat God van jou dink wat werklik saak maak.

Sterkte!

Kom ons bid. Vader help my om asb. my lig duidelik in hierdie wêreld te laat skyn. Help my Here om 'n duidelike boodskap aan alle mense te stuur deur my dade en ook wat ek sê sodat hulle sal sien en hoor dat ek U ken en dien en dat hulle ook dan oortuig sal raak van U liefde en genade. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.



No comments:

Post a Comment