Friday 5 September 2014

Daar sal 'n dag wees - deur Anton Brink

Ek het die afgelope tyd 'n liedjie in Oggendrooi begin speel wat ek verskriklik geniet en ek luister dit ook graag na afloop van die program by my lessenaar (oor en oor) op die internet. Dit is Jeremy Camp se, “There will be a day”.



Ek weet nie hoekom nie maar daar is iets in daardie liedjie wat my baie amper tot trane dryf en dit is vir my so asof hy (Jeremy Camp) die woorde van daardie liedjie nét vir my sing.

Hier is die woorde van die liedjie...

"There Will Be A Day"

I try to hold on to this world with everything I have
But I feel the weight of what it brings, and the hurt that tries to grab
The many trials that seem to never end, His word declares this truth,
that we will enter in this rest with wonders anew

But I hold on to this hope and the promise that He brings
That there will be a place with no more suffering

[Chorus]

There will be a day with no more tears, no more pain, and no more fears
There will be a day when the burdens of this place, will be no more, we'll see Jesus face to face
But until that day, we'll hold on to you always

I know the journey seems so long
You feel you're walking on your own
But there has never been a step
Where you've walked out all alone

[Chorus]

Troubled soul don't lose your heart
Cause joy and peace he brings
And the beauty that's in store
Outweighs the hurt of life's sting

I can't wait until that day where the very one I've lived for always will wipe away the sorrow that I've faced
To touch the scars that rescued me from a life of shame and misery this is why this is why I sing

Daar sal 'n dag wees.

Ons praat daaroor, ons sing daaroor en ons dink baie daaroor maar besef ons dit werklik? Daar sál 'n dag wees (dalk gouer eerder as later) dat ons al die dinge van hierdie wêreld sal agterlaat. 'n Dag dat ons in die wolke opgeneem en weggevoer sal word om saam met Christus vir ewig en vir altyd in die hemel te wees op 'n plek waar daar nooit weer moeite, pyn of harsteer is nie. Maak seker jy is gereed en berei jou hart voor vir die koms van die Here.

Voel dit vir jou ook asof jou hart soms oorweldig word met 'n gevoel van swaarmoedigheid, angs en bekommernis? Onthou dan, daar sal 'n dag wees.

Is jy hartseer oor 'n geliefde wat al gesterf het? Onthou dan, daar sal 'n dag wees.

Voel jy hopeloos, eensaam, bang en alleen? Onthou dan, daar sal 'n dag wees.

Wil jy tou opgooi, omdraai en wegstap van dít waarvoor die Here jou geroep het? Onthou dan, daar sal 'n dag wees.

Ons gaan nie vir ewig op hierdie aarde wees nie en beslis ook nie soos wat dinge nóú gaan nie. Daar sal 'n dag wees dat ek en jy hierdie wêreld sal verlaat, dalk deur die dood of (hopelik) die wegraping, hoe ook al, ons elkeen wat die Here Jesus ken en aanvaar as Verlosser is op pad na 'n plek véél beter as hierdie.

Die lewe ís nie al dag maklik nie, die uitdagings is groot en die bekommernisse raak soms te veel om te hanteer maar luister wat sê die Here Jesus in Johannes 14: 1 – 3, daar staan geskryf (Boodskap vertaling) “Moenie dat hierdie dinge julle te veel ontstel nie. Julle vertrou mos op God. Vertrou My ook. Skep moed! My Vader het 'n huis. Daar is meer as genoeg plek vir julle almal. Ek gaan om vir julle daar plek reg te maak. Dink julle een oomblik Ek sou dit gesê het as dit nie so was nie? As Ek alles vir julle reggekry het, kom Ek julle haal om by My te wees. Waar Ek is, sal julle dan ook wees."

Mag die Here se genade oor ons elkeen groot wees sodat ons sal aanhou om hierdie wedloop met Sy krag tot aan die einde te hardloop.

Kom ons bid. Here God, daar sal 'n dag wees, 'n dag waar ek die dinge van hierdie lewe agter my sal laat en waar ek U van aangesig tot aangesig sal sien en ek kan amper nie meer wag nie. Vader, gee my asb. die krag en inspirasie om tot daardie dag aanbreek hierdie wedloop te hardloop en dit klaar te maak sodat ek ook eendag die woorde sal hoor wat sê, “Welgedaan, goeie en getroue dienskneg.” Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.

No comments:

Post a Comment