Wednesday 24 September 2014

Die lang maer vrou met die wollerige wit trui - deur Anton Brink

'n Paar jaar gelede het ek 'n ondervinding gehad wat ek sekerlik vir die res van my lewe sal onthou.
Dit was net voor vyf op ‘n koue en nat Vrydagmiddag toe sy (amper versigtig) deur die voordeur van waar Radio Tygerberg se kantore en ateljees was ingestap kom.

Meeste van die personeel was alreeds huis toe, daar was net ‘n paar van ons oor. Naomi Engelbrecht het by die ontvangs toonbank gesit waar sy gou vir oulaas ‘n paar administratiewe takies afgehandel het en gewag het vir haar man (Ashley) om haar te kom haal.

Ek was in die ateljee waar ek die middag “drive” program “Padlangs” van 4 nm tot 6 nm aan gebied het en aan die oorkant van waar ons (ek en Naomi) gesit het was ons berading en bedienings afdeling se kantore. Pieter Coetzee was daar, ook nog laat besig om sy werk van die dag af te handel voordat hy ook vir die naweek kon huis toe gaan.

Toe ek opkyk en die lang skraal vrou in ons ontvangs area sien staan, het sy my aandag dadelik getrek. Ek het ‘n vreemde dringendheid in my hart vir haar ervaar en boonop het ek haar nie eens geken nie.

Haar wollerige wit trui en wit langbroek het soos ‘n sak aan haar gehang en ek kon sien dat sy baie siek was. Ek onthou hoe ek gewonder het of sy nie verskriklik koud moes gekry het op hierdie donker grys winter agtermiddag nie omdat sy boonop net ‘n paar plakkies aan haar voete gehad het.

Ek het uit die ateljee gestap na waar sy besig was om met Naomi te praat. Die stank het my vir ‘n oomblik in my spore laat vassteek. “Ek weet ek sal binne die volgende paar dae doodgaan. Ek is hier want ek wil seker maak dat my saak met die Here reg is. Ek het baie dinge verkeerd gedoen, ek is siek, ek het VIGS.”

Die reuk aan haar lyf was soos iets wat ek nog nooit in my lewe geruik het nie. Ek sou dit jare later weer ruik net voordat iemand wat gereeld by my kom aanklop het vir hulp ook aan dié virus dood is. Dit gebeur wanneer ‘n geïnfekteerde persoon in ‘n baie gevorderde stadium van die siekte is en daardie persoon nie behoorlike behandeling daarvoor kry nie. Dis was verskriklik erg.

Haar lang maer en uitgeteerde lyf het onophoudelik geruk soos sy gebewe het. Ek het haar innig jammer gekry en het (net soos sy) geweet dat sy waarskynlik net ‘n paar dae oor het voor sy sou sterf.

Ons het haar dadelik na Pieter toe geneem.

Ek is toe terug ateljee toe om die middag program verder aan te bied maar het kort kort stip na die berading afdeling se kantoor deur gestaar om te sien wanneer sy sou uitkom. Daar het ongeveer ‘n uur verby gegaan voordat sy weer te voorskyn sou kom.

Ek kon sién dat iets fantasties het in daardie uur met haar gebeur. Sy het glad nie meer gebewe nie en ek kon ‘n vrede, ‘n wete by haar raaksien wat ek nie vir jou in woorde kan beskryf of sal kan verduidelik nie.

Sy het die Here Jesus daardie dag binne-in daardie kantoor ontmoet en Hy het haar vrygemaak, haar verlos en haar gered. Dit was kosbaar om te sien en ‘n voorreg om deel van daardie vrou se redding en haar laaste paar dae op hierdie aarde te kon wees.

Ons het haar nooit weer gesien nie, ek glo sy is kort daarna dood, maar eintlik het sy op daardie dag in Pieter se kantoor alreeds gesterf want dit was ‘n nuwe mens wat daar uitgestap gekom het.

Ek en sy sal nog eendag weer lekker oor daardie dag gesels.

In 1 Johannes 3: 18 staan daar geskryf, “Liewe kinders, ons liefde moenie net woorde en lippetaal wees nie, maar moet met die daad bewys word, en dan in opregtheid.”

Ons wie die Here ken en dien kan nie net praat oor God se liefde en genade maar dit dan nie prakties aan mekaar en andere bewys en uitleef nie. As ek, Naomi en Pieter ons nie daardie dag in Goddelike liefde oor daardie vrou ontferm het nie en ons het dalk meer belang gestel daarin om huis toe te gaan en te gaan naweek hou, kan jy dink wat sou gebeur het? Daardie vrou sou gesterf het sonder dat sy dalk ooit die geleentheid kon hê om by die Here om vergifnis te pleit vir haar sondes en Jesus as verlosser te aanvaar nie.

Kom ons bid. Vader daar is baie behoeftige mense, ek is een van hulle. Here ek weet dat dit nie vir my moontlik is om almal te help nie maar ek wil hê dat U my sal wys waar ek wél 'n verskil kán maak in iemand se lewe al lyk dit ook hoe klein. Heilige Gees maak my asb. sensitief en help my onderskei ten bate van die ware en opregte behoeftes van mense vir wie ek moontlik 'n antwoord op gebed kan wees en dat hulle dan die moeite sal doen om hulle te help. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.



No comments:

Post a Comment