Monday 13 October 2014

Maak vandag jou besluit - deur Anton Brink

Verbeel jou jy staan in 'n hofsaal voor 'n regter wat die mag het om jou vir ewig te verdoem, jy weet jy ís skuldig en dat daar hoegenaamd niks is wat jy kan doen of selfs aanbied ter versagting of verskoning vir jou sonde nie en jy wéét dat jy selfs in 'n miljoen jaar nooit jou skuld sal kan betaal nie.



Die volgende oomblik hoor jy 'n stem agter jou wie se, “Edel agbare, hierdie man/vrou hét reeds my aanbod om kwytskelding aan die Kruis aanvaar. Ek het klaar sy/haar skuld betaal.”

Die Regter knik instemmend en goedkeurend “ja”, slaan met sy hamer op die regter bank en uiter dan hard en duidelik die woorde, “Die beskuldigde (sit jou naam hier) word vrygespreek op grond van die feit dat Jesus Christus die boete ten volle namens hom/haar vereffen het.”

Jy kan dit ook hê.

As jy nog nie die Here Jesus se aanbod aan die Kruis aanvaar het nie nooi ek jou om dit dan nou te doen. Lees die onderstaande gebed asb. hardop saam en aanvaar Hom as jou persoonlike verlosser en Saligmaker.

As jy kies om dit te doen kontak ons dan by Tygerberg 10fm en praat met ons gebed vriende oor die besluit wat jy gemaak het sodat hulle jou verder kan help en raad gee. Die kontak nommer is 0861 104 104.

Kom ons bid. Hemelse Vader, vandag weet ek dat ek, soos alle mense wat gebore word op hierdie aarde, op pad is hel toe. Al lewe ek hoe goed, tensy ek by ’n punt kom waar ek besef dat ek ’n Verlosser nodig het, kan ek nooit uit my eie goeie dade of lewe die Ewigheid in U teenwoordigheid deurbring nie.

Dankie dat U Jesus, vir my sondes gesterf het, begrawe is en op die derde dag weer opgestaan het en opgevaar het na die hemel waar U aan die regterhand van God sit en my Voorspraak is. Ek bely vandag dat U die Seun van God is en dat U my verlossing duur gekoop het.

Dankie Heilige Gees dat U daagliks my metgesel is en dat U my leer en lei in die waarheid. Vandag aanvaar ek Jesus Christus as my Verlosser en Saligmaker en weet ek dat ek in U alles het wat ek nodig het om die Ewige Lewe te kry, volgens Joh17:3

Ek dank U dat ek nou in ’n lewende verhouding met U kan wees en dat ek in U ’n Vriend en daaglikse Trooster en metgesel het. Amen



No comments:

Post a Comment