Tuesday 7 October 2014

Genade vir my en jou - deur Anton Brink

God se genade het nog nie tot 'n einde gekom nie.

Is jy vasgevang in jou sonde en is die skuldgevoelens besig om jou onder te kry. Daar is goeie nuus. God nooi jou om met (vrymoedigheid) na Hom toe te (hardloop) en genade by Hom te ontvang.

God is nie bereid om Sy rug op jou te draai nie. Hy wil jou optel, vasdruk en vir jou vertel dat Hy jou lief het en vergewe.

As jou klein kindjie (wat nie van beter weet nie) buite in die modder gespeel het en dan vuil die huis inhardloop gaan jy hom tog nie weggooi nie. Nee, jy gaan hom optel, was en skoon klere aantrek. Hy bly steeds jou kind maak nie saak wat nie.

In Hebreërs 4: 15 – 16 staan daar geskryf, “Hy is nie iemand wat niks van ons weet en daarom nie simpatie met ons swakhede sal hê nie. Nee, Hy het al dieselfde pad as ons geloop en is deur dieselfde versoekings as ons, met dié verskil dat Hy nie een maal 'n fout gemaak het nie. Ons hoef dus nie bang te wees of te wonder of ons na God toe mag gaan nie. Ons kan maar gaan, want God sal baie goed wees vir ons. Wanneer ons dit nodig het, sal god vir ons meer gee as wat ons verdien en ons met Sy liefde omvou.”

Hou op om te probeer wegkruip vir die Here. Hardloop eerder met oop arms na Sy troon van genade en laat toe dat Hy jou red.

Kom ons bid. Vader ek bely dat ek nog steeds sonde doen, vergewe my asb., maar ek weet ook dat U my lief het ten spyte van al my tekortkominge en nie a.g.v. al my prestasies nie. Ek hardloop vandag na U troon van genade en ek dank U dat U my lief het en vergewe. Ek bid dit in die naam van Jesus. Amen.


No comments:

Post a Comment