Friday 12 December 2014

Op julle merke - deur Anton Brink

In Efesiërs 6: 12 staan daar geskryf: “Ons stryd is nie teen vlees en bloed nie, maar teen elke mag en gesag, teen elke gees wat heers oor hierdie sondige wêreld, teen elke bose gees in die lug.”



Wanneer ons na hierdie skrif kyk verstaan ons en word dit baie duidelik dat daar nie 'n wapen op hierdie aarde bestaan wat weerstand kan bied teen die vyand wat ons elke dag aanval nie.

Neem kennis.

Daar is net een wáre oorlog wat saak maak en daardie oorlog woed daagliks rondom ons. Ongelukkig is dit ook so dat dié stryd vir baie mense ongesiens verbygaan. Die stryd of oorlog waarna ek verwys is natuurlik 'n geestelike een, die stryd tussen die duisternis en die lig.

Moenie moed verloor nie.

Vir my en jou is die oorlog eintlik al klaar gewen. Jesus het dit aan die Kruis kom doen. Wanneer ons die Here Jesus as persoonlike verlosser en Saligmaker aanvaar en ons erken en bely Hom as sodanig kan ons gerus wees daarin dat ons ís gered en ons ís Sy kinders.

Dit beteken egter nie dat ons nou maar ongeërg oor ons geestelike lewens kan wees nie. Om die waarheid te sê moet ons nou juis oplet loop vir aanvalle van die duiwel.

Ek kyk graag (wanneer ek tyd het) na programme op TV oor insidente wat in die regte lewe gebeur het. Insidente wat bv. op kringtelevisie kameras vasgevang is waar misdadigers uitgevang en vasgevat is deur gewone mense of dalk deur die polisie.

Hy kom om te steel.

So kyk ek nou die dag na beeldmateriaal wat op einste so 'n kringtelevisie kamera vasgevang is. Dit is afgeneem in 'n tipe van superette. Op die kamera kan jy duidelik sien hoe 'n jong man agter die toonbank by die kasregister staan.

Hy is besig om op sy selfoon te praat. Die volgende oomblik en soos blits storm 'n ander jong man by dié winkel se deur in met 'n pistool in sy hand gereed om die winkel te beroof.

’n Skoot klap.

Die skurk was nog nie eens by die toonbank waar die kasregister staan nie of 'n skoot gaan af en tref hom reg in die kakebeen. Hy sak net daar in mekaar en lê op die grond terwyl hy krul van die pyn. Nie lank daarna nie ís hy toe darem hospitaal toe geneem en het volkome herstel. Hy is later 'n baie swaar vonnis in 'n kriminele hof voor ’n regter opgelê.

Vinnige reaksie.

Die rede waarom die jong man wat in die winkel werk so vreeslik vinnig kon reageer op die rower se aanval was omdat hy 100 % daarop voorbereid was. Agter die toonbank net links van die kasregister het hy sy eie vuurwapen gehad wat daar gelê het, gereed vir ingeval iets soos dié dalk sou gebeur.

Toe die winkel se voordeur dus oopgaan en hy die dief met die geweer in die hand sien instap was hy blitsvinnig om sy eie wapen te gryp en die skelm net daar in sy spore te stuit.

Ons moet reg wees, nes daai winkelklerk.

Ek en jy wat in Jesus glo moet ook elke dag op ons hoede wees. Ons moet geestelik fiks en flink wees om die aanvalle van die vyand vinnig raak te sien en ons teen hom teen te sit.

Ons moet as’t ware soos atlete wees wat elke dag in ons blokke sak, gereed vir die wedloop of die stryd wat voorlê. Wanneer die ou lewe dan langs die kantlyn skree op julle merke, gereed, weg, dan moet ons dadelik kan reageer.

Wat van jou?

Hoe lyk jou geestelike gereedheid, sal jy gereed wees vir wanneer die vyand skielik by die voordeur van jou lewe inbars of gaan hy jou onkant betrap en dit regkry om jou te besteel?

Die skrifgedeelte in Efesiërs 6 wat ons vroeër gelees het verwys ook ’n paar verse verder na die wapenrusting van God wat elke gelowige daagliks moet aantrek. As jy jouself nie daarmee gaan beklee nie gaan dit vir die duiwel baie maklik wees om 'n slagoffer van jou te maak.

Bly biddend en soek God Sy aangesig soveel as moontlik. Vra dat die Heilige Gees daagliks jou metgesel sal wees en maak seker dat jy vir die Here vra om vir jou wysheid te gee. Hy sal.

Sterkte!

Kom ons bid. Vader God ek trek vandag die borswapen aan as vryspraak, ek omgord my heupe met die waarheid, ek neem as skoene aan my voete die bereidheid om die Evangelie van Jesus Christus te verkondig, ek plaas die helm van verlossing om my hoof en ek neem die swaard van die gees dis die kennis van die Bybel en die skild van geloof op om my teen die vurige aanvalle van die duiwel te beskerm. Here help my om wakker en gereed te wees vir wanneer die duiwel my aanval sodat hy nie by my sal kán steel en my lewe sal kan verwoes nie. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.



No comments:

Post a Comment