Monday 26 January 2015

Oestyd - deur Anton Brink

Dit is weer Maandag. 'n Nuwe dag, 'n nuwe week. Ek hoop dat jy 'n aangename naweek agter die rug het en dat die week wat voorlê vir ’n jou wonderlike een sal wees.

Vandag wil ek jou herinner aan wat in Mattheus 9: 37 geskryf staan: “Hy sê toe vir sy dissipels: “Die oes is groot, maar die arbeiders min.”

Daar is baie mense wat nog nie ’n persoonlike verhouding met die Here Jesus het nie en wat op hierdie oomblik op pad is hel toe. Ons wat reeds glo moet ons bes doen om aan sulkes te vertel wat Jesus vir ons aan die Kruis kom doen het, nie noodwendig met ’n gepreek nie maar dalk met die onvoorwaardelike liefde wat jy bewys in jou dade en optrede teenoor hulle.

Wie weet, dalk is jy een van hulle wat vandag nie met sekerheid kan sê waar jy die ewigheid eendag gaan deurbring nie.

Indien dit wel die geval is nooi ek jou om asb. nou die onderstaande gebed hardop te bid en die Here Jesus met jou mond as persoonlike verlosser en Saligmaker te bely.

Wanneer jy klaar is, moet jy asb. so gou moontlik met ons beraders by Tygerberg 104fm in kontak kom sodat hulle vir jou verder raad en leiding kan gee. Ons kontak nommer is 0861 104 104. Skakel ook by ander gelowiges in sodat jy deel van die liggaam van Christus kan wees en groei in jou geloof en jou verhouding met God.

Kom ons bid. Hemelse Vader, vandag weet ek dat ek, soos alle mense wat gebore word op hierdie aarde, oppad is hel toe. Al lewe ek hoe goed, tensy ek by ’n punt kom waar ek besef dat ek ’n Verlosser nodig het, kan ek nooit uit my eie goeie dade of lewe die Ewigheid in U teenwoordigheid deurbring nie.

Dankie dat U Jesus, vir my sondes gesterf het, begrawe is en op die derde dag weer opgestaan het en opgevaar het na die hemel waar U aan die regterhand van God sit en my Voorspraak is. Ek bely vandag dat U die Seun van God is en dat U my verlossing duur gekoop het.

Dankie Heilige Gees dat U daagliks my metgesel is en dat U my leer en lei in die waarheid. Vandag aanvaar ek Jesus Christus as my Verlosser en Saligmaker en weet ek dat ek in U alles het wat ek nodig het om die Ewige Lewe te kry, volgens Joh. 3: 17

Ek dank U dat ek nou in ’n lewende verhouding met U kan wees en dat ek in U ’n Vriend en daaglikse Trooster en metgesel het. Amen


No comments:

Post a Comment