Friday 30 January 2015

'n Bruinbrood en 2L Melk - deur Anton Brink

Eergister namiddag vra my vrou my om asb. gou na die winkel toe te gaan om 'n bruinbrood en melk te gaan koop. Die kafee is nie vêr nie, net af in die straat van my huis om die waarheid te sê en ek stap gewoonlik sommer daarheen eerder as om te ry.


My 6 jarige dogtertjie is baie lief daarvoor om saam te loop en toe ek die voordeur oopmaak hoor ek hoe roep sy agter my aan en vra dat ek asb. vir haar moet wag want sy wil ook winkeltjie toe gaan vir 'n lekkertjie.

So gesê so gedaan en ek en sy sit toe hand aan hand af na die kafee toe.

Ons het seker net so 'n 100 meter vêr geloop toe ek oplet dat vier mans wat net 'n entjie weg van ons af in die straat in 'n wit dubbelkajuit bakkie by die vier rigting stop oor die kruising ry skielik in die middel van die pad stop. Hulle het vir my baie verdag gelyk.

Al vier van hulle kyk op in die straat na my en my kind wat aangestap kom. Stadig “reverse” die bestuurder die voertuig en draai na regs, reguit in ons rigting en kom aangery.

Ek het dadelik agterdogtig begin raak en allerhande dinge het deur my kop gegaan. Dinge soos dalk wil hulle my kind gryp en ontvoer of miskien will hulle my beroof, ek het nie geweet wat om te verwag nie.

Die volgende oomblik soos hulle aangery kom gaan die voorste passasiers venster oop en kom die bakkie al hoe nader tot hy uiteindelik reg langs my stop. Al waaraan ek kon dink was my kind se veiligheid en ek het my reggemaak om vir haar te sê om te hardloop so vinnig as wat haar beentjies haar kon dra.

Die uiteinde was dat dié vier mans verdwaal het en hulle het rigting aanwysings by my gevra oor hoe om by 'n sekere plek uit te kom. Ek was baie verlig maar dit het my tog laat dink aan hoe die wêreld oor die afgelope jare verander het.

Dat 'n mens nou al tot bang en versigtig moet wees net om na die winkeltjie op die hoek van jou straat toe te stap, dis bitter hartseer. Ek kan nie onthou dat dit vroeër so was nie?

Tog, ten spyte van al hierdie dinge moet ek en jy wat die Here ken nie angstig raak nie. God het nie van ons vergeet nie. Hy het ons tog eintlik lank gelede alreeds gewaarsku dat daar baie bose dinge in die laaste dae sal gebeur en dat dit óns verantwoordelikheid is om daarteen te waak en bid.

Laat ons dus moed skep in die wete dat ons verlosser leef en dat Hy is naby aan elkeen van ons wat glo en dat Hy ons altyd en in alles sal bystaan.

In Psalm 121: 5 – 8 staan daar geskrywe: “Die Here beskerm jou, die Here bewaar jou van alle gevare. Bedags sal die son jou nie steek nie en snags sal die maan jou nie kwaad doen nie. Die Here sal jou beskerm teen alle gevaar, jou lewe sal Hy beskerm. Hy sal jou beskerm waar jy ook gaan, nou en vir altyd.”

Neem hierdie skrifgedeelte vandag saam met jou en bêre dit in jou hart vir wanneer jy dalk angstig voel.

Sterkte!

Kom ons bid. Vader beskerm my en my gesin asb. vandag. Hou ons veilig Here en gee asb. U engele opdrag aangaande ons om ons te bewaar maak nie saak waar ons reis, werk of studeer nie. Hou die bose asb. van elkeen van ons af weg. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.


No comments:

Post a Comment