Tuesday 26 August 2014

Wees versigtig vir goedkoop namaaksels - deur Anton Brink

Dit is só vreeslik belangrik om die Bybel te ken, máár om die een te ken wat dit geskryf het en wat daagliks vir jou goeie inspraak in jou lewe wil gee is amper nóg belangriker want sonder daardie persoonlike verhouding met Hom kan jy dalk mislei word.


'n Mens sien baie keer op TV of hoor op radio dat (wanneer iets geadverteer word) hulle die woorde gebruik, “Wees versigtig vir goedkoop namaaksels”. Die vervaardiger van die betrokke produk probeer dus met hierdie stelling die publiek waarsku om op die uitkyk te wees vir, en liefs aan te dring op die spreek woordelike “ware Jacob”.

Die vervaardiger wil met hierdie waarskuwing die publiek help om nie 'n bloutjie te loop en dalk teleurgestel word of hulle geld mors op 'n goedkoop namaaksel nie.

Interessant dat ons mense altyd so vinnig is om aan te dring op die regte en nét die beste wanneer dit kom by 'n produk of diens waarvoor ons betaal, máár as dit kom by die Here se dinge is ons minder kieskeurig.

Ons dink soms nie eens twee keer om sommer net enige ding te aanvaar as die waarheid nie. Net omdat iemand na jou toe kom met 'n “woord” en dan vir jou vertel dat hy of sy het hierdie of daardie “boodskap” nou by die Here gehoor en hy móét dit nou vir jou gee, beteken nie dat dit wél van die Here af is nie.

Dit is jóú verantwoordelikheid as gelowige om sulke vorme van “inspraak” eers self by die Here te gaan toets en dan by Hom te hoor of dit wel korrek is en of dit wel iets is wat van Hom af kom of nie.

So het dit toe ook nou die dag met my gebeur. Net 'n paar weke gelede het ek een aand by my huis aan tafel gesit en 'n spontane gedagte of boodskap oor iemand (met wie ek eintlik baie min te doen het) het skielik by my posgevat.

Dit was 'n gedagte wat ek nie werklikwaar op daardie oomblik kon eien nie. M.a.w. ek was nie seker of hierdie gedagte of boodskap werklikwaar uit God se hart gebore was en of dit sommer net iets was wat uit my self uit gekom het nie.

Ek het so vir 'n rukkie stil daaroor gesit en dink terwyl ek probeer agterkom het of dit nou wel iets is waaroor God met my praat of nie en of ek die boodskap moet oordra of nie. Na 'n tydjie het ek toe besluit dat ek wél hierdie “woord” aan die betrokke persoon sou gee maar dat ek ook daarmee saam dit aan haar sal duidelik maak dat sy maar self by die Here moet gaan hoor of dit wel in die kol is of nie.

Die volgende oggend kry ek die dame se telefoonnommer in die hande en ek bel haar toe ook sommer dadelik en ek sê vir haar wat ek die vorige aand ervaar het en dat ek graag vir haar daarvan wil vertel omdat ek vermoed dit mag dalk iets wees wat die Here alreeds met haar oor praat en dalk alreeds in haar hart mee werk.

Nog voordat ek vir haar kon sê dat sy dit asb. self by die Here moet gaan toets om te hoor of dit wel van Hom af kom, sê sy vir my (soos dit 'n goeie en verantwoordelike gelowige betaam) die volgende woorde, “Baie dankie, dit is 'n wonderlike woord en as dit wel van God af kom, sal ek baie bly wees máár ek gaan dit eers self na Hom toe neem en met Hom daaroor praat en hoor of dit wél van Hom af is.”

Ek het uit die aard van die saak volmondig met haar saamgestem.

In 1 Tessalonisense 5: 21 in die Boodskap Bybel staan daar geskryf, “Wees versigtig. Onthou, nie elkeen wat in die naam van die Here met julle praat, is noodwendig Sy boodskapper nie. Stel vas of dit wat mense in die Naam van die Here vir julle sê, regtig van Hom af kom.”

Moenie sommer net enige iets of iemand as “van die Here af” aanvaar nie, verál nie as dit wat daardie persoon vir jou sê nié met die Woord van God strook nie. 'n “Woord” wat van God af kom, sal nooit maar absoluut nooit teenstrydig met die Bybel wees nie. As dit wél die geval is dat dit nie in lyn is met die Woord van God nie, kan jy maar sommer uit die staanspoor alreeds weet dat daardie boodskap nie van God af kom nie!

Die “Vervaardiger” wil dus ook vir jou en my sê, “Wees asb. versigtig vir goedkoop namaaksels.”

Sterkte!

Kom ons bid. Vader U moet asb. vir my help om altyd wakker te wees en ook versigtig te wees om nie sommer net enige iets te aanvaar as 'n woord of inspraak van U af nie, maar dat ek altyd sal onthou om dit wat vir my gesê word heel eerste na U toe te neem en dit daar by U te gaan toets om te hoor of dit reg is of nie. Heilige Gees gee my asb. wysheid om reg te kan onderskei. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.



No comments:

Post a Comment