Thursday 28 August 2014

Wanneer God laat is, is Hy steeds betyds - deur Anton Brink

Ek sit gister so en dink aan net hoe vreeslik tydgebonde die mensdom is. Al die beplanning wat ons doen vir werk, vakansie, ons toekoms ens. gaan maar altyd hand aan hand met hoeveel tyd ons tot ons beskikking het.

Ons is miskien tydgebonde maar God is gelukkig glád nie.




In 2 Petrus 3: 8 staan daar geskryf, “Een ding moet julle egter nie vergeet nie, geliefdes: vir die Here is een dag soos duisend jaar en duisend jaar soos een dag.”

Tyd bestaan nie vir God soos wat dit vir jou en my bestaan nie en word Hy dus ook glad nie daardeur gebind of beperk soos in ons geval nie. Wanneer ons dus bv. bid en ons versoeke aan God rig moet ons (so in ons agterkop) onthou dat Hy het géén beperkings nie, nie eens tyd self nie.

Dink maar aan die verhaal van Lasarus waarvan ons lees in Johannes 11. Dit is ook die hoofstuk waar ons lees dat Jesus in vers 25 sê , "Ek is die opstanding en die lewe. Wie in My glo, sal lewe, al sterwe hy ook." Ons lees in hierdie skrifgedeelte (hoofstuk 11 van Johannes) die storie van Lasarus se twee susters, Marta en Maria wat vir Jesus laat weet het dat hulle broer (en Jesus se goeie vriend Lasarus) baie siek is en dat Hy asb. moet kom, maar Hy het nie.

Intussen, soos die tyd verby gegaan het, het Lasarus toe al gesterf en hulle het hom selfs al lankal begrawe voor Jesus uiteindelik eers Sy opwagting maak. Toe Maria by Jesus se voete buig in vers 32 het sy vir Hom gesê, “Here, as U hier was, sou my broer nie gesterwe het nie.”

Later in vers 34 lees ons dan dat Jesus hulle vra om vir Hom te wys waar hulle vir Lasarus begrawe het en in vers 39 sê Hy dan dat hulle die klip moet wegrol en ook wat Marta se reaksie daarop is. Daar staan geskryf, “Jesus sê toe: “Rol die klip weg.” Maar Marta, die suster van die oorledene, sê vir Hom: “Here, hy ruik al, want dit is al die vierde dag.”

Ons ken die storie. Jesus het voor die graf gaan staan en met 'n harde stem geroep en gesê, “Lasarus, kom uit” en hy (Lasarus) het uit die graf gekom. Sy hande en voete was nog toegebind met grafdoeke en sy gesig was toegebind met 'n kopdoek.

Kan jy sien dat selfs toe God vier dae laat was, was Hy steeds betyds?

Watter krisis beleef jy nou op hierdie oomblik in jou lewe, dalk by jou werk of in jou huwelik en het jy óók al (soos Lasarus se suster) 'n boodskap (in gebed) na Jesus gestuur om Hom te laat weet dat Hy moet nou gou kom, Hy moet kom help want jou “Lasarus” lê op sterwe?

Dalk is jy al moedeloos gebid of miskien het jy al opgehou hoop dat Jesus óóit vir jou gaan deurkom in jou situasie of erger nog, dalk is dit ook al vir jou te laat en is jou “Lasarus” ook al dood en begrawe. Miskien wil jy ook vandag (hartseer) by Jesus se voete gaan buig en soos Marta sê , "Jesus, as U maar net hier was, as U my maar net betyds kom help het sou dinge anders uitgewerk het." Dalk het jy al klaar jou werk verloor of is jou skei saak klaar afgehandel en die papiere is geteken. God wil jou krisis uit die dood laat opstaan, jy moet net glo dat Hy kan.

Vertrou die Here vandag vir jou wonderwerk al lyk álles vir jou hopeloos. God belowe tog immers in die boek Deuteronomium dat Hy sal jou nóóit begewe of verlaat nie en in Romeine 8: 28 bemoedig Hy ons en sê dat "alles sal ten goede meewerk vir die wie die Here lief het."

Sterkte!

Kom ons bid. Here ek is so hartseer, stukkend en moeg gebaklei. Ek het nodig om 'n wonderwerk van U af te ontvang want my situasie lyk hopeloos en ek is bekommerd. Vader sal U asb. vandag as dit U wil is ook my Lasarus uit die dood laat opstaan. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.


No comments:

Post a Comment