Wednesday 27 August 2014

Vroumense - deur Anton Brink

(Neem asb. kennis dat vandag se boodskap is dalk nie vir almal nie. Daar is ’n moontlikheid dat die geveinsdes onder ons kan aanstoot neem. Ek vat ook miskien heeltemal mis met vandag se stukkie, so help my maar reg as jy dink ek is verkeerd.)


Ek het nou die dag so ’n bietjie van ’n “oomblik” gehad toe daar ’n spontane gedagte by my opkom terwyl ek besig was om te bestuur. Ek onthou dat ek het deur Kuilsrivier gery toe ek skielik, in my geestesoog, my vrou (Arlene) voor my “sien” en ek die woorde hoor wat sê, “Vrouens is gemaak om te ontvang”.

Nog vir ’n rukkie na ek hierdie ervaring gehad het, het ek bly dink aan dit wat ek gesien en gehoor het en hoe meer ek daaraan gedink het hoe meer het dit vir my sin gemaak.

God het vrouens gemaak om te ontvang en mans op hulle beurt is weer gemaak om te gee. Wanneer hierdie twee dinge nie toegepas word soos God dit gemaak het en bedoel het om te wees nie, veroorsaak dit hartseer en pyn.

Ons lewe ongelukkig in ’n gebroke wêreld en dus is dit “normaal” vir ons om nié God se orde te volg nie. Ons staan dan boonop verbaas met groot beskuldigende oë en kyk na die Here en wil vir Hóm die skuld gee wanneer (bv.) ons huwelike nie wil uitwerk nie, terwyl die probleem in die eerste plek begin het by ons en omdat ons nie God se standaard en Sy orde in ons lewens wou toepas nie.

God het baie reëls en wette daargestel (in alle fasette van die lewe) van die huwelik tot finansies, kinders, werk, toekoms en alles tussenin én boonop is dit alles vir ons eie beskerming, maar ons pas dit nie toe nie en dan maak ons ’n gemors van alles en wil dan vir Hom die skuld gee.

’n Predikant het dit eenkeer lank gelede so mooi gestel. Hy het gesê, “Man, gee vir jou vrou kruideniersware en sý gee vir jou ’n bord met lekker kos. Man, gee vir jou vrou ’n huis en sý gee vir jou ’n tuiste. Man, gee vir jou vrou saad en sý gee vir jou kinders, m.a.w. ’n nageslag...”

In Efesiërs 5: 25 staan daar geskryf, “Mans, julle moet julle vrouens liefhê soos Christus die kerk liefgehad en Sy lewe daarvoor afgelê het.”

Onthou dat die “kerk” wat hier van gepraat word verwys na alle gelowiges. God beskryf my en jou as Sy bruid (vroulik) en Hy is die bruidegom (manlik) so m.a.w. kan ons nie dan redeneer dat elkeen van ons is ook gemaak om by God te ontvang as Sy bruid nie?

Ons ontvang Sy liefde, Sy genade, Sy vergifnis, Sy genesing, Sy voorsiening en ook Sy saad van geloof binne-in ons elkeen om vir ander daarvan te vertel sodat nog meer mense van Hom sal hoor en as bruidegom sal aanvaar...

Kan jy sien dat selfs ’n vrou se liggaam is gemaak om te ontvang en ’n man sin om te gee, hoe kan ons dan nog wil stry met God se orde vir ons?

Kom laat ons ons self as mans en vrouens aan mekaar se behoeftes onderwerp sodat ons sodoende gelukkige huwelike, kinders en huisgesinne kan hê wat weer God se orde soek en nastreef en nié die wêreld sin nie.

Kom ons bid. Hemelse God en Vader vergewe my asb. dat ek nie U orde vir my lewe en my huwelik nagestreef het nie en dat ek daarom nou die slegte vrugte daar van moet pluk. Help my asb. om nou van hierdie oomblik af alles in my lewe te doen soos wat U dit al lank vooraf bepaal het sodat ek in elke opsig van my lewe in oorvloed kan leef. Ek vra dit in die naam van Jesus Christus. Amen.



No comments:

Post a Comment